Statistik

Okej, det här har egentligen ingenting med hästar att göra, men jag gillar verkligen att kolla på statistik och sånt om bloggen. Kollar det flera gånger om dagen!

Om er läsare, till er läsare - såhär ser det ut just nu (från tailsweep.com, som har mycket intressant statistik på många olika grejer):

















Tycker det är kul att se att det även är folk från andra länder som läser min blogg. Och det här med vilka söktermer folk har använd för att hitta min blogg, det var lite kul att se också faktisk!

Tycker även att det ska bli roligt att jämföra denna statistik med statistiken några månader framåt!

Mitt mål i år är att någon gång ha över 1000 unika besökare, just nu ligger mitt rekord på 849 (som jag förövrigt hade i måndags :D). Ska bli spännande att se om jag lyckas uppnå det! =)


Kommentarer
Postat av: tess

tror säkert att du kommer uppnå ditt mål på 1000 besökare!!!



kul inlägg förresten ;)

2009-10-01 @ 10:19:25
Postat av: sandra

intressant att se ! (:

2009-10-01 @ 16:26:44
Postat av: Astrid

måste man vara "medlem" på sidan föra tt kunna se sån statistik?:)

2009-10-01 @ 18:50:00
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Lindavs

Haha du har lika många unika besökare varje dag som jag har på en hel månad!

2009-10-02 @ 19:59:29
URL: http://nogg.se/lindavonseth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0