Träning på Lizza

Hopptränade som sagt henne idag. Det gick bra! =)  

Hon gick som bäst när jag bara satt där och inte la mig i, för när jag började försöka lägga henne rätt osv så blev hon lite mer spänd och fick inte lika fina språng. Sen är det ju fortfarande lite kvar att jobba med i galoppen. Borde kanske försöka lära henne galoppombyten tex, för nu är jag tvungen att bryta av och byta galopp och då tappar man ju rytmen och flytet lite.

Hoppade iaf en bana på 100-115 i slutet med både mur och två vattengravar. Nemas problemas =)

Tyvärr glömde jag filmkameran i bilen, så filmen kommer imorgon!


Har fått en bild från hon som hade Lizza innan mig =) (Hoppas det är ok att jag lägger upp den här, annars får du säga till!)

 


Kommentarer
Postat av: Louise Elving

Gud vilken skillnad det är på¨hela hästen fån denna bilden till nu. Bra jobbat som alltid!

2009-09-01 @ 23:21:01
URL: http://aaero.blogg.se/
Postat av: Frida

Ni är rätt lika iaf håret, fast du har lite längre!

2009-09-02 @ 13:21:43
URL: http://fridieee.blogg.se/
Postat av: Micaela

Snygg bild på ossXD!(särskilt på mig, haha) Var det verkligen den bästa jag skickde?;)

2009-09-02 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0