Ridpass

Lito har varit så himla fin dom senaste två dagarna! Igår red jag ut med graman och vanligt tränsbett. Gjorde mycket tempoväxlingar och försökte hela tiden att använda handen så lite som möjligt och rida mest med sätet. Sen idag red jag på volten med bettet med dubbla bettringar. Hade lite samma tänkt idag. Började i låg form och öppnor och slutor. Sen försökte jag rida i en lite högre form med mycket tempoväxlingar och övergångar, hela tiden med en sådan lätt hand som möjligt så att han var tvungen att bära sig själv. Jättefin kändes han!

Fotograf: Hanna Stridsberg

Zazou skrittade jag ut en skogstur barbacka. Hon var jättepigg och skulle mest trava hela tiden, haha.

Kommentarer
Postat av: linn

är jättesugen på soft up stigbyglarna, kan du inte göra en liten utvärdering?=) Vore supersnällt!

2010-08-10 @ 14:43:56
Postat av: Johanna

Vad har du för sadel?

Postat av: Fanny och Julia - med hoppblackarna

Lamicell College Collection för under 300 kr - kolla bloggen

2010-08-10 @ 20:19:40
URL: http://hoppblackarna.blogg.se/
Postat av: maria

hej! tycker du är grym på att rida, och du har superfina hästar!! :)



2010-08-10 @ 21:01:19
Postat av: Fanny

Hej! Åå, vilken bra blogg du har! Vilken va din första ponny? Kram

2010-08-10 @ 22:10:58
Postat av: EmbLeM

Sånna bäriga ridpass är verkligen härliga, man känner sej så nöjd :)

2010-08-11 @ 00:21:05
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: Fanny och Julia - hoppblackarna.blogg.se

Hej!

Ni som undrar över hur den nya Tretorn Advance stöveln kommer se ut borde kolla in i våran blogg, vi har nämligen skrivit ett helt inlägg om detta :)



Vi har även massa utrustningstips just nu, bla vart man kan få tag i dom snyggaste schabraken på marknaden till otroliga priser!



/ Julia och Fanny - hoppblackarna.blogg.se

2010-08-11 @ 00:31:37
URL: http://hoppblackarna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Det värkar vara roligt att vara dig. En nya skar händer varje dag men dina hästar. De värkar vara snälla med bra personlighet. Men jag har eb fråga sigbyglar. Plast är väl bättre än metall sigbyglar. För de tar vel inte värme från fötterna på vintern?

2010-08-11 @ 09:38:34
URL: http://soobloggen.blogg.se/
Postat av: emelie

hur gammal är ture ?:)



fin blogg!:)

2010-08-11 @ 19:12:14
Postat av: emelie

jag tycker att alla kan läsa min blogg och sprida den!:)

2010-08-11 @ 19:55:32
Postat av: Anonym

jag tycker att alla kan läsa min blogg och sprida den!:)

www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-11 @ 19:55:48
Postat av: Emelie Ljungman

Hej Mickis! Vad har du för erfarenhet av back on track ryggvärmare eller back on track i övrigt? Vore guld med ett svar // Emelie

2010-08-12 @ 15:12:21
Postat av: Nadja

varför har du en svart nosgrimma på bilden?

2010-08-14 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0