En klase ord

Den här veckan kom jag helt av mig med bloggandet. Har jobbat väldigt mkt, har knappt hunnit rida ordentligt och självklart därför ännu mindre hunnit blogga. Har faktiskt inte ens slagit på datan på en vecka, nu sitter jag med mobilen. Därför blir det inga bilder och inga stycken, men lite rörig text är väl iaf bättre än inget antar jag! :p längtar tills iphone-appen kommer, då blir det kanske lite fler vardagsinlägg också. På söndag är det tävling med zazou :) tävlade faktiskt henne och ture förra helgen. Hoppade 110 med 4 fel på zazou, och ture gick 1 meter nolla. Nästa tävling ska han få hoppa 110 hade jag tänkt, och då ska nog även Luna få följa med = superroligt! På tisdag händer förhoppningsvis en minst lika rolig sak :D Ska verkligen bli jättekul och spännande! Berättar mer om det när allt är helt klart. Sådär, då var ett litet inlägg fixat iaf, sköntskönt. Får fortfarande lite dåligt samvete när jag inte bloggar :p trodde jag hade kommit över det men icke, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla kul när man klickar in här och ser att du uppdaterat, spelar ingen roll vad det är för inlägg det är bara så kul att höra hur det går för dej! bästa hästbloggen! :)

2011-04-08 @ 23:07:05
Postat av: Anonym

Hej Mikaela! Jag undrar lite med dina hästar. Har du kvar lito? Hur många hästar rider du/dag, hur många har du? Rider du på Nocke ibland eller har du släppt honom helt? Rider med din syster ibland?

Tacksam för svar! :)

2011-04-09 @ 10:23:20
Postat av: Becca

Kan du inte berätta lite hur det är med Lito nu för tiden? De har inte varit många ord om honom.

2011-04-09 @ 16:55:26
URL: http://beccamorschheuser.blogg.se/
Postat av: julia

har du inte kvar lito?

2011-04-09 @ 19:46:38
URL: http://juliaamelinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi följer dig endå :D Hoppas uppdateringen blir bättre bara :D

2011-04-09 @ 20:41:55
Postat av: Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountian horse

Var med och tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse på bloggen! :D

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/tavla-om-snygga-klader-ifran-mountainhorse.html

2011-04-09 @ 23:04:41
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur går det med Lito? Du har itne skrivit om honom på jättelänge!

2011-04-10 @ 13:54:48
Postat av: jenny

vad jobbar du med:)?

2011-04-10 @ 19:04:52
Postat av: Jessica

Kul med ett inlägg i alla fall! :D Hoppas att du hinner blogga mer, din blogg är så himla bra!! Och jag hoppas att du kommer kunna göra fler vardagsinlägg sen, skulle vara jätte kul! :)



Du är grym!! :D

2011-04-10 @ 20:13:20
Postat av: Anonym

Hejsan! Tycker din blogg är riktigt riktigt bra, lite synd bara att du inte uppdaterar den så ofta nuförtiden, hoppas du fortsättre blogga :)

2011-04-10 @ 22:50:52
Postat av: Helena

Vart håller Lito hus, är han fortfarande skadad..? :/

2011-04-11 @ 07:51:08
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 14:19:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0