Rubrik

Nu har jag valt ut de tre rubrikerna jag hade tänkt skriva om:

Min tävlingsoutfit Lite bilder och info om utrustningen jag och hästen har när jag tävlar.

Min tid på ponny Har skrivit lite om det förrut, men hade tänkt försöka skrapa fram lite gamla filmer och sånt också :)

När jag inte rider... Lite text och bilder och sånt kanske!?


Tack för alla förslag :) Såg att det var några rubriker som jag redan skrivit om, kan länka dom nedan:

"Vore kul att läsa om hur du började rida, vilka ponnier du haft och hur du tävlade på dem :)" HÄR kan ni läsa om mina hästar genom tiderna!

Vinterpausen skrev jag om HÄR

Hur jag värmer upp inför tävling Har skrivit om hur jag rider fram till en tävling HÄR






Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Tips till dagens fråga:



Vet du vad för funktion martingal med såndär platta har ? :)

2009-11-23 @ 13:48:24
Postat av: josefin

Bra rubriker tycker jag :) klu med outfiten på tävlingar :D

2009-11-23 @ 14:58:45
URL: http://josefinz.bloggsida.se
Postat av: Anonym

ska bli jätte kul att läsa om ''Min tid på ponny'' :D skulle va kul om du la ut fler bilder/filmer på nocke då, han är så otroligt fin!

2009-11-23 @ 15:04:10
Postat av: michaela

hur många hästar finns de i erat stall nu:D

2009-11-23 @ 16:00:14
URL: http://michaelabodin.blogg.se/
Postat av: Camilla Prager

Jättekul och intressant blogg!



Mvh

Camilla

ryttarcoach.blogg.se

2009-11-23 @ 17:29:33
URL: http://ryttarcoach.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade vart kul och få se din vardag "utan häst", typ på huset, ditt rum osv. dock är det privat, men hade helt klart varit intressant! :)

2009-11-23 @ 19:24:32
Postat av: Sandra

Vore kul kanske med nått videoupplägg eller så när du gör i ordning hästen inför träning, sadling osv... vanligt stallarbete etc..

2009-11-25 @ 13:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0